fredag 2 januari 2009

What Arrrrrr' you doing!

Imorse var trötthets-mätaren så hög att det nästan sprutade bajs ur mina ögon.
Jag lyckades iallafall få liv i mina knäskålar och började sakta men säkert kräla vidare i mitt liv.

Nu, damer & herrar, kommer det ni alla väntat på sedan bloggen först öppnade sina vidriga ögon:


Dagens outfit: (!)

T-shirt, jeans, kofta & skor.


Idag har The Spirit premiär här. Jag som enskild individ tycker att detta ska bli en intressant upplevelse då jag själv uppskattade Sin city.... Jag gillade Daredevil... Fan jag uppskattade även 300... (THIS IS SPARTA-scenen är etsad till mitt sinne).

"Åh, en mäkta imponerande tjur Svensson" - Dessa var icke att räknas som hans sista ord.



Recap från nyår:

Jag tänkte jag ska ladda upp lite bilder från aftonen senare idag eller imorgon. Byt inte kanal.
Edit: Kolla på Facebook. Ni som läser bloggen bör ha tillgång. annars får du inte se! tihi

Tillställningen ägde rum hemma hos oss. Hannedanne, Emma och Oskar var inbjudna. Det var galej och galenskap hela kvällen. Vi åt mat och drack sprit.

Ps. Vi lyssnade även på musik vilket leder mig in på dagens musiktips och ett nyårslöfte jag gav. DS.

Musiktips och ett nyårslöfte:
Hardcore superstar - Dreamin' in a casket
Mitt löfte är förutom att bli "snällare" (jag vet inte vad kritiken kommer från?) så ska jag även lära mig dansen som utförs i videon som det är länkat till ovan.



Lite för långt inlägg. ber om ursäkt. inte. skyll er själva.
Så för att sammanfatta all denna wall-of-text:

"Vad har krälat upp i ditt arlse?"

1 kommentar:

  1. snällare som nyårslöfte?? ja vart har du fått det ifrån??? puss

    SvaraRadera