torsdag 8 januari 2009

Hååååååålll käääääääften!

Visste du att det nu har gått lite mer än 10 år sedan Hennes & Mauritz startade sin internetförsäljning?

"Jag äter inte ost!!!!! JAG ÄTER INTE OOOOST!" Skrek Martin. Det var då jag försökte säga att Pesto är inte en ost! En idé som var tämligen svårsåld till Martin.


Krig o de: Vill bara säga hur sjukt jag tycker att det är att 2 sidor krigar för religion. Skaffa ett vettigt jävla argument era satans osthjälmar.


Årets plan: Det börjar bli dags att planera in årets försök att fånga en tomtenisse. Det måste vara en noga utstuderad handling annars kan man aldrig räkna med att lyckas. Har börjat gå igenom lite olika prototyper på fällor man kan använda:


Det är som dom brukar säga ni vet... "Stort tuggummi, liten mun!"- Anna-Lena

4 kommentarer:

  1. Finkle is Einhoorn... Einhoorn is Finkle.

    EINHOORN IS MAN!?

    SvaraRadera
  2. pesto ÄR inte ost. Trodde aldrig jag skulle hålla mig på din sida patteluring, men så är fallet... Martin, testa att googla så ser du fakta...

    SvaraRadera