onsdag 7 januari 2009

The skräck

Namnbyte. The Skräck.

Punktliste-historia
  • Igår fick jag punktering.
  • Det var fröjdefullt.
  • Jag fick bruka reservdäck.
  • Idag fick jag vänta en och en halv timme på Volvo för att få hjälp.
  • Det tog ca 5 och en halv minut att konstatera att det inte var något fel.
  • Det kostade 120:-

Försvarets hudsalva

Visste du att man kan använda denna salva till t.ex att steka mat i ?
Det går även att äta vilket är vida känt. Framför allt bör man bruka det på läpparna då det är kyligt ute.

Vet DU någon mer egenskap denna salva har så uppskattas all info!


Imorgon kommer nya het stereo-utströmning att läggas i listan.

5 kommentarer:

  1. "Försvarets hudsalva" Tyras torra tassar.... När det är kallt..

    SvaraRadera
  2. på 1600-talet hade dom den i röven. det är sant!

    (från johanna p. jag fattar inte vad jag skulle välja. annars kan jag mycket)

    SvaraRadera
  3. jag kan bekräfta att även på 2000-talet kan man ha den i arslet.

    Tack för tipset

    SvaraRadera