tisdag 27 januari 2009

Ha ihjäl dom bara.....

"Tvångsvård för våldtäktsmän"

Det är dags för "hårdare tag" säger dom. Ja det var ju dags för det för typ 20 år sedan. Jävla idioter. Det handlar inte om att ge dom nån jävla vård. hugg av pitten om idioterna inte kan styra den.

Det här landets rättsystem är så jävla urkukat så man blir mörkrädd. "nawh men åååh har du våldtagit? åhh är du ledsen också? buttibooo.... ta en kaka"

Finns lösningar på allt...


Nej... dags att ta tag i den här eländiga skiten någon gång. Det är för helvete ingen jävel som vill att dom ska få vård. vi vill inte ha avskummet på våra gator. ta bort.

Men det ingen som vill få händerna smutsiga.

Ett badkar är inget badkar utan själ:

Det slog mig just.... som en slags blixt från gammal himmel. DET FINNS INTE EN ENDA BADANKA HEMMA!

Herrejävlar! Förresten gillar jag inte ens badankor. Dom ljuger.


Filmafton:

Ja ikväll är det filmafton med Lutarn själv. Vad ska det bli? det vet inte jag.
Men en sak är säker..... Bakom stenen.

Helt vettskrämd

3 kommentarer:

  1. ölar gärna innan jag drar! Nån helg antar jag...inte så många kvar att spela på men nån av dem

    SvaraRadera
  2. Du har så rätt om det här med våldtäksmän och att det här jävla skitlandet inte vågar göra något åt saken. Blir bara förbannad när man hör att det tycks så synd om dom och att vård är lösningen på det hela... BULLSHIT!
    Hugg av pitten på dom låter som en alldeles utmärkt idé!

    Man kunde ju önska att något ordentligt gjordes åt saken, men tyvärr sitter ju bara pissnissar utan förstånd och bestämmer så... ja, vad ska man göra?

    SvaraRadera