tisdag 20 januari 2009

Audioslave

Arsleslem och infekterade leder:

Förutom att uppdatera den heta stereo-uströmningen så är detta det sista musik-topicen på ett tag framöver. Börjar bli lite insnöad på skiten nu.

Först skulle jag vilja börja med att hissa bandet Audioslave. Jag förstår inte HUR men på något jävla lustigt sätt så har jag inte lyssnat på dom innan. Det är intressant sammansättning bestående av sångaren Chris Cornell (tidigare från Soundgarden) och de forna medlemmarna från Rage against the machine (förutom sångaren Zack de la Rocha).

Sen vill jag dissa alla er som inte informerat mig att Audioslave är bra skit.



Vålnader och spickspock:

Yepp. Det spökar. Vill egentligen inte offentliggöra mer information. Då blir säkert spökjäveln ännu gladare över det han åstadkommit. Så idag ska jag snickra ektoplasm-fällor och sånt.




Hela grejjen känns jävligt obehaglig.

1 kommentar:

  1. Men hallåååå... när kommer det nått nytt här?? puss puss

    SvaraRadera