måndag 5 januari 2009

TOP_BOTTOM_ESC_WIN_EXP_ADD_CHANGE_DEL_LOOKUP_EDIT_DO_EXIT

1up

Tycker att vi ska hylla vårt Junior-hockey lag lite. Efter lördagens match mot Slovakien står jag fortfarande här och anser att dom gjorde en ruskigt bra insats. Kul match att titta på. Laget får FEM Toasters!

Redan här började Slovakien tappa matchen.


Som dom flesta troligtvis märkt så var det OTROLIGT jävla kallt ute idag. Jag bröt ihop fullständigt när jag stegade ut. Mina knäskålar föll liksom helt döda till trotoar-kanten efter fem halvt-vacklande steg. Jag plockade upp dom och hoppade in i bilen. Där dog jag 3 gånger innan jag anlänt till macken för det sedvanliga ritual-mordet.


Gula åder-symptom i Siegesbeckia glabrescens.
-Vad fan har det med saken att göra? Det var ju inte det jag frågade om ditt jävla frilans-mongo?



Ok, Nu har det varit ledigt osv från jobbet ett tag... Nu gör man väl egentligen den "officiella" starten på det nya året. OCH här kommer bomben.....finns det något jävla värre än när folk kommer och gnäller om att det är så sjuuuuukt tråkigt att vara tillbaka på jobbet? Säg upp dig då för helvete och sluta gnälla. Visst det är skönt att vara ledig, men ärligt talat?

trapp

Knaper knaper.

2 kommentarer:

  1. tycker synd om dig..ingen som kommenterar skiten ju...

    SvaraRadera
  2. Frågan är varför du läser skiten? ;)

    SvaraRadera