fredag 9 januari 2009

Tour de France

Sex n' da city mon: Har alltså sett filmen nu då. Grymt bra faktiskt. Hade inga förväntningar (förutom att se en penis, vilket det har ryktats mäkta om). Nej filmhelveten var rolig faktiskt. Jag hoppade dock över att sitta och snyfta och tycka saker var underbart... är inte mycket för sånt. Det är så mycket enklare att lätta på trycket genom att t.ex. pungslå kaniner eller elda upp kvarlevor från Hitler eller Jesus.


Fan så fult, åååh så fina.

FREDAG(!): Tänkte jag skulle bjuda på en gammal goding. Eftersom vi väntar fint väder... eller gör vi det? inte i helvete vet jag. and for the record så bryr jag mig inte. Ska sitta hemma och fetta hela jävla helgen och bara mosa i mig grädde och tryffel.


Pretty much everywhere, it's gonna be hot.


Sidenote till artikel på aftonbladet http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4144861.ab :

VARFÖR i helvete skulle vi sluta skjuta älgar? HAHA
Jävla cpdjur.... skjut så fort ni ser.. DÖDA.
slit av benen och sy fast på ryggen. Peta i magen med en halv-vass pinne och skratta ondskefullt.
Knyt fast tunga vikter (eller bind ihop flera älgar) och släng dom i en kall sjö (skratta nu med).
Lura dom att det är prestigefullt med självmord. Speciellt att självmörda andra älgar.

Dö älgjävlar. Ingen som bryr sig om ni blir utrotade. Klarar ni inte pressen så gör ni helt enkelt inte det.

Förövrigt gillar jag inte att skala potatis. därför vill jag hylla ris. och riskokare... för det är svårt att koka ris så det blir bra.

5 kommentarer:

  1. Tycker du att den var så bra, så att du skriver om den i din blogg, blir så stolt! Och det där men ris så tycker jag att jag har fått in snitsen på att koka manuellt, eller hur jag ska säga det! Puss puss..

    SvaraRadera
  2. Du gör riset bra manuellt. 4 toasters till dig för ditt manuella-ris. För mig däremot så förblir kokaren en god-send.

    SvaraRadera
  3. hoppas DU blir skjuten eller kastad med tunga vikter i en kall sjö

    SvaraRadera