onsdag 11 februari 2009

Utmaningen

Flipp satt:

Har alltså blivit utmanad av min arch-nemesis Pierre att skriva 7 jävla sanningar om mig själv..... SJU STYCKEN.... hur fan ska det här gå? Jag kan ju inte hålla mig ifrån att ljuga i mer än 10 sekunder.

  1. Jag har en obeviklig önskan att
    • Slå Lasse Kronér på käften
    • Döda Carl Bildt
    • Strö salt i Göran Perssons liggsår.
  2. Jag gillar inte suck-ups.
  3. Jag Hatar folk som dippar två gånger.
  4. mmmmmm doooooonut
  5. Stoltserar gärna med att jag faktiskt kan hoppa hage.
  6. Skriker gärna på folk i trafiken. Tutar så fort jag får chansen. Jag gillar det.
  7. Försöker hålla mig framme och redo för dåliga gubbskämt så ofta jag kan.

Det gick väl förhållandevis bra ändå.

Nätpirater:
http://www.aftonbladet.se/pryl/article4377226.ab

Citerar direkt från sidan:
"Trodde du att svenskarna är värsta sjörövarna på The Pirate Bay så har du fel."

Yes. och kollar man på hur många som bor i Sverige och jämför med t.ex. Kina så förklarar ju kanske det varför sifferjävlarna ser ut så. Jävla spån. Vi ÄR bra på o tanka hem olagligt i Sverige. Var stolt!

Vafan. Bajs HEHU. Åh se där! en negerpojk!

Smygreklam för Nike.

2 kommentarer:

  1. Du får godkänt på utmaningen! Sjukt bra!

    SvaraRadera
  2. Ibland måste man faktiskt dippa två gånger.

    SvaraRadera