torsdag 26 februari 2009

Ipred !

Så var det dags: 1 April närmar sig med stormsteg. Spännande tider. Välkommen in i ett Sverige fylld med poliser/advokater/köttflöjtar och gud allt vet vad som jagar RESTEN av Sveriges befolkning.

Nu kommer alltså en tid då det gäller att vara slugare än räven själv. Eller som Vargen sa "Man ska inte kalla på hjälp även om man ligger tätt... runt runt"

Vi kommer snart se "speltimmar" införas också. Precis som Kina.

"Do not pass go, pay 200 dollars".

Ni fattar poängen.


Undrar om det kommer någon slags hysteri kring detta? Ska vi bryta ut i inbördeskrig? Kommer Carola äntligen hänga sig i kyrktornet? Kommer vi få se nakenbilder på Pontén klängandes i forumtrådar fyllda med hat och förakt mot just honom själv?

Kära vänner, jag vet inte!

IpredIpredIpredIpredIpredIpredIpredIpredIpredIpredIpredIpredIpredIpredIpredIpredIpredIpredIpredIpred



Åh det påminner mig om en gammal folksägen jag fick berättad för mig:

"Att gåsen inte är plockad, fläsket svålar i solen som skiner ack låt den vara.
Som sommar, vintern är inte. Bikupan är byggd. Där kan vi bo."

Vi vet alla hur den slutar.
"Hej hej stig på, stig på. jag gillar ju dig skarpt killen!"




Hur som helst hoppas jag att DU som privatperson tar DITT ansvar.
Se nu för helvete till o säkerhetskopiera hela nätet. Vem vet vad vi kommer missa mer?


Och förresten så tror jag att dom ljuger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar