tisdag 3 mars 2009

Rubbskubb !

Din eller min köttpanna ?
Frågan är som sig bör. Inga tvister, inga krussiduller.


TÄVLING PÅ BLOGGEN:

Mainstream-varning men här kommer det....

Den som gissar i vilken affär jag är i på denna bild nedan kommer vinna finfina priser!
Glöm inte att informera om namn och adress via mail etc.

Ledtråd:
1: I kalmar
2: Är kända för just detta.
3: 2 kundvagnar i bredd, men ingen kundkorg sedd.




Igårkväll hade jag inget speciellt för mig så jag byggde skum:




KÄÄÄÄÄÄÄÄÄFTEEEN !

7 kommentarer:

  1. har du städat så noga.. kommer bli mkt intressant att komma hem ikväll! puss puss

    SvaraRadera
  2. Maxi??

    Ta söööönderrrr!!!

    SvaraRadera
  3. Obsi å Maxi!
    Maxi, innanför entrén där man tar korgar, påsar etc. Där vid informationen!

    SvaraRadera
  4. Finns det ens korgar på maxi? jag har då aldrig fått tag i nån.

    SvaraRadera
  5. Hurru du din gamla bandit! Det går långsamt här, tycker ja! Ska du hålla måttet uppe som modeblogg är det dags att ... ja, ha fler tävlingar! Två till. Minst!

    SvaraRadera