måndag 22 december 2008

Inledning

Första jävla kukinlägget.


Detta kommer visa sig vara en av världens mest oplanerade bloggar.
Min gissning är att det mesta som kommer skrivas här kommer vara ologiskt, onödigt och fruktansvärt dåligt.
Om någon har tips eller förslag så behöver ni inte lämna det här. gör en egen jävla blogg istället.


Jag och Martin gjorde ett besök till vår kära Selecta-maskin. Jag blev eld och lågor då jag upptäckte att vara nummer 37 kostade 13:- ... 13 + 37 =(LEET). Det slutade illa med att jag köpte vara 13... Se bild


"-Jag gillar för helvete inte ens Pucko..."


Hur som helst, det är juletid... det märks precis överallt! .... eeeelller inte
Jag återkommer med info om paket-uppslitningen... Det är väl ungefär det julen handlar om.


Ät skit & dra åt helvete.

//Patte

2 kommentarer:

  1. Ser fint ut det här! Bra jobbat!
    Gillar bakgrunden.

    SvaraRadera
  2. Mäkta imponerad av tilltaget! Kommer följa utvecklingen.. Puss/Emma

    P.s. du vet väl att vi kommer sitta i ring och öppna paketen i tur och ordning på julafton.. så som du gillar det..

    SvaraRadera